pondělí 16. července 2012

Pud sebezáchovy funguje

Po opravdu výborném startu prázdnin s rodinou, kdy jsem si neodpočinula ani sekundu a nervy túrovala až na samý okraj, jsem se v sobotu dolikvidovala prací. Když jsem nastoupila trasu domů, do postele, k filmu a popcornu, ozval se opět telefon (celý den mi vyzváněl a na druhé straně zněla pořád tatáž otázka: "Přijedeš?"). Půl sedmé, já utahaná téměř do bezvědomí jsem ho zvedla a jediné co se na druhé straně ozvalo bylo jen zoufalé: "Došel rum! Teto, dovezeš ho?" A tak se zrodil plán, že v devět večer stihnu bus, který mě přiblíží ke kýžené destinaci na Sázavě a odtud mi přijede speciální DitaTaxi. Teď už jen zbylo skočit domů pro nějaké ty věci, pak sehnat rum s plachetnicí a vyrazit. Inu povedlo se, ještě jsem pro jistotu nadopovala svůj mozek pořádnou dávkou kofeinu, a šťastně jsem dojela.

Dojela k rozjeté super párty, dostala ugrilované dobroty, pivo z Mouší svatby a samozřejmě rum, který jsem s osobním nasazením dovezla. A pak Major zabrnkal na uvítanou 'Zavolejte páže' a Jerzy, jakožto náš perutí bard, ihned vystřihl k melodii text: "Zavolejte Klause, že po delší pauze hlasovat se bude zas jednou o hrad." No a pak je mám nemilovat!

Na to, že byl druhý den párty a já přijela tak pozdě, tak se našly dobré duše, které nešly spát nebo šly a pak přišly s tím, že spát nemůžou.

Takže máma Dita, která už dva roky trpí brzkým usínáním a horuje, že už to prostě není jako zamlada, se mnou seděla u ohně do tří do rána. Pak, když už jsem se válela na svém spartakiádním lůžku, přilítla Moucha s tím, že nemůže spát a válely jsme se na lůžku obě, pily rum a poslouchaly Marilyna Mansona (a notně vzpomínaly na mládí). Ráno vlastníci spartakiádního lůžka Dita&Tom nevěřili, že se pod námi toto lůžko nesložilo. Budiž to prohlášeno za 'Malý sázavský zázrak'.

Neděle se nesla v duchu dopíjení sudu, shánění nafty a posléze geniálního nápadu. Floriána moc dobře známe, ale změna co se týče kuchyně a interiéru byla opravdu markantní. Na to že už předtím to tam bylo pěkné a útulné a jídlo dobré, tak teď to bylo excelentní! Porce tak akorát, že se člověk nepřejí, ale nic nenechá. Poměr cena/kvalita dobře nastaven. Posezení s kamarády samozřejmě k nezaplacení!

Nu a pak Všichni jeli domů a já s DitaTaxi jsem vyrazila na další sázavské latifundie za kopec ke Sluníčkovi a Superčíče. Tam se můj posunutý víkend příjemně zakončil. Nejenže dorazil i Pan Řídící, ale taky po dlouhé době jsme si pořádně zahráli:  Carcassonne, Faunu, Samuraje a také mnoho povídání, vybírání budoucí kočky Pana Řídícího, četbou Roberta a Arabelly nebo výukou starobabylonštiny (pivo se starobabylonsky řekne 'šikarum' a v klínopise to vypadá jako takové divné hranaté prasátko). No jo a transsexuální kočka, na tu nepůjde jen tak zapomenout.

A tak zafungoval můj pud sebezáchovy a nepřepracovala jsem se a konečně jsem si odpočinula!

Žádné komentáře:

Okomentovat