sobota 18. srpna 2012

Hlavně se z toho nezblázni

Jak jsem se zapřísahala, že do svého hektického života nevpustím žádného chlapa a o další věci, jako třeba nebudu dělat práci navíc, nebudu se tolik stresovat, nebudu a nebudu a taky nebudu... Tak přesně to všechno dělám.

Do toho jsem si stihla užít dohromady tři dny s božími lidmi na výletech. Až na to, že na jednom výletě jsem málem přišla o poslední zbytky zdravého rozumu, při pár velmi nepříjemných situacích. Sice nakonec všechno dobře dopadlo, ale já měla nervy v kýblu ještě v pondělí večer.

Pak výlet za Fífou na Červenou Lhotu jako odměna za výbornou z historické stratigrafie. A nejen za to. Všichni jsme potřebovali zahladit absťák po Fífovi. Už pátý týden provází na zámcích a holt do Prahy se dostane až za týden. Kdo by to byl řekl, že se nám po tom klukovi ušatém bude tak stýskat.

Och a ano abych nezapomněla... Práce práce práce práce práce....sedět v sobotu v půl deváté večer, hekticky psát alespoň něco vzdáleně normálního na blog a pomalu končit dohánění restů a zítra šup na účetní školení a večer si urvat kus pro chlapa. Já se fakt vyspím jednou až v hrobě...

A tak jeden prázdninový pozdrav ze sobotní návštěvy v Kaprouně:

Zmoklá, zmrzlá, ale spokojená!

Žádné komentáře:

Okomentovat