úterý 5. června 2012

Co se to děje?

V poslední době se toho děje tolik, že asi zase budu muset začít psát, abych se z toho sama nezbláznila.

Navíc na sobě pořádám experimenty jako třeba "Měsíc bez kávy", což není jen měsíc bez kávy, ale hlavně bez kofeinu, taurinu, teinu a jiných podobně povzbuzujících látek. Čekám kdy mě napadne podobná kravina u piva či vína, nebo čehokoli jiného. Nicméně dnes je den druhý a zatím to jde. V nouzi nejvyšší jsem si dovolila kafe bez kofeinu (i když to je podle mě fakt fuj!).

Plánuju blog vést déle než svůj stařičký bývalý blog na bloguje.cz (které bohužel končí). Rozhodně mám pár věcí, které chci zachránit a tak si zde udělám takový malý archiv, protože na některé věci bych zapomínat neměla, ani na to co jsem psala, když mi bylo krásných -náct.

Tak uvidíme jak mi to zase půjde. Bude chvíli trvat než rozhýbu po těch letech ztuhlé prstíčky a hlavně si zase navyknout na tuto krásnou duševní očistu. Zase si trochu promrskat gramatiku a pokusit se vychytat všechny ty strašlivé hrubky, kterých se nemůžu celý život zbavit. Tak prosím o trochu shovívavosti, fakt se snažím.

Žádné komentáře:

Okomentovat